Parker - Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine B2B Eurocom d.o.o.

Namen teh pogojev poslovanja je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom in njegovimi kupci. Po pogodbi se kot kupec razume vsaka pravna oseba (oz. fizična oseba), ki je opravila nakup na spletni strani spletne trgovine B2B Eurocom. Spletna trgovina B2B Eurocom je spletna trgovina, ki jo upravlja Eurocom d.o.o., Savska cesta 22, 4000 Kranj. Naslednji splošni pogoji veljajo za vse dobave in ponudbe prodajalca Eurocom d.o.o.. Sklicevanje kupcev na lastne standarde ali prodajne pogoje se zato ne upošteva.

Registracija kupcev

Za registracijo lahko kupec zaprosi preko spletnega obrazca ali elektronske pošte, lahko pa uporabi tudi obrazec za avtomatsko registracijo na strani.
 Registrirani uporabniki imajo možnost pregledovati in spreminjati večino podrobnosti svojega računa in pregledati pretekle nakupe.

Spletni katalog izdelkov

Splošen prodajni katalog izdelkov je dostopen vsem uporabnikom, za uporabo pa je potrebna prijava. 
Spletni katalog omogoča pregled prodajnega programa. Izdelki so urejeni v skupine (kategorije, podkategorije), predstavljeni so z nazivom, proizvajalcem, opisom in slikami.
 Kupci v katalogu vidijo izdelke iz svoje pogodbe z dogovorjenimi cenami. Glede na dogovor so ostali izdelki iz ponudbe nekaterim uporabnikom vidnim po rednih cenah ali pa brez cen. Za izdelke, ki nimajo cen lahko kupec pošlje povpraševanje s katerim bo pridobil ceno za željeni izdelek.

Naročila, dostava

Prijavljeni uporabniki lahko izdelke iz kataloga dodajajo v košarico in izvajajo naročila.
 Za hitrejše nakupovanje je omogočeno nakupovanje iz seznama priljubljenih izdelkov, ki si jih vsak uporabnik določi sam ali pa jim jih določi urednik.
 Po potrditvi naročila vsak uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti o naročenih izdelkih in izdelkih, ki bodo dobavljeni. 
Pred potrditvijo naročila kupec izbere naslov za dostavo. Naslove za dostavo si kupec lahko vnese predhodno in potem pred potrditvijo samo izbere iz seznama že shranjenih dostavnih mest.
 Za dostavo skrbi podjetje Eurocom ali pa se blago pošlje po pošti. Kupec ima možnost osebnega prevzema blaga na prevzemnih mestih Eurocom-a.

Dobavni rok

Predvideni rok dobave je odvisen od proizvodov. oz. razpoložljivosti vsakega izdelka, o čemer so kupci obveščeni ob naročilu. O morebitnem podaljšanju dobavnega roka bodo kupci posebej obveščeni.

Račun

Računi se pošiljajo skladno z določili pogodbe.
 Računi se pošiljajo po pošti ali preko e-računa, če kupec posluje na ta način.
V kolikor kupec računa ne plača v roku, se mu do plačila ne dobavlja novih artiklov iz spletne trgovine B2B ali direktne prodaje.

Slike

Slike so simboličnega značaja in si pridružujemo pravico, da slika ni točna ponazoritev dejanskega izdelka

Vračilo izdelkov

V skladi z določili ZVPot ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe in vrne prejeto blago na naš naslov.

Varstvo podatkov

Naši postopki za varstvo podatkov, so v skladu s predpisi Republike Slovenije o varstvu podatkov.
 Kupec se strinja, da prodajalec lahko obdeluje, hrani in uporablja podatke o strankah, ki jih prejme v zvezi s poslom, razen takih, ki so zaupne narave.
 Prodajalec uporablja strankin E-poštni naslov samo za informiranje kupca glede posla ali (če se kupec s tem strinja) za obveščanje o novostih, akcijah in podobno. 
Prodajalec ne bo posredoval osebnih podatkov o strankah tretjim osebam. Izjemoma to sme storiti bodisi na željo kupca ali, če to posel zahteva (n. pr. reševanje reklamacij). V takih primerih se obseg prenesenih podatkov omeji na najnižjo potrebno raven. 
Stranka mora biti obveščena in imeti možnost, da popravi, blokira in izbriše svoje osebne podatke iz evidence prodajalca, razen v primeru, ko jih prodajalec potrebuje iz davčnih razlogov oz. upravičenih zahtev državnih organov

Razno

Poleg teh prodajnih pogojev se v razmerju med strankama uporabljajo tudi veljavni predpisi, ki urejajo to področje.
Vse morebitne spore izvirajoče iz poslov, sklenjenih po teh prodajnih pogojih bodo stranke reševale predvsem na sporazumen način, v nasprotnem pa bo o sporih odločalo sodišče po sedežu prodajalca in po pravu RS. V primeru, da ena ali več zgoraj navedenih določb je, ali postane neveljavna, to na veljavnost preostalih določb ne vpliva. Stranke bodo poskušale nadomestiti neveljavne določbe z veljavnimi, ki so najbližje pogodbenim namenom.